Wednesday, January 24, 2007

Bersama Wan Nor..



Gambar ni menyimpan kenangan manis di sebaliknya..haha..hanya aku n wan nor yg tau..tp bleh la nak share..gmbr ni time kitorg gi midvalley..wan nor ni banker aku time sekolah dulu2 (smkara)..bagus dia niii..kat midvalley, kitorg byk capture gambar sorg2..aku capture gmbr wan nor, wan nor capture gmbr aku..haha..biasa la kalo kluar berdua ni..

Nak dijadikan cerita..time kitorg nak kluar dr midvalley..tgh bergelak ketawa,tetiba kna tahan ngan sorg mamat salesman ni..dia pun rancak arr bercerita mempromote mintak aku ngan wan nor beli dia nye barang2..aku ckp la aku takde duit..kad byk arr..tp bukan cdt card..kad bank, kad nama n kad matrik..mamat ni jual cam card holder arr..kitorg pun dgr je la ape yg dia nak citer tu..

Finally,aku bersuara "en. bleh tolong tak?""tolong ape?".."tolong amikkan gambar kitorg bleh?" haha..dpt la sekeping gambar berdua ngan wan nor..hehe.akhirnya hajat kami nak bergambar berdua tercapai dgn bantuan seorg salesman..tp brg yg dia jual kitorg tak beli pun..haha.nway, thanx mr.salesman..

Moral of the story: setiap makhluk yg diciptakan ada nilainya yg tersendiri..

1 comment:

aiyrie said...

haha...
pandai mengeksploitasikan keadaan.
setiap apa yg kita jumpa dalam perjalanan hidup ni, ada manfaatnyer pada kita, cuma kita jer yg kadang-kadang tak nampak manfaat tersebut.

-salesman for wellness-