Wednesday, January 24, 2007

My Convocation Day



Ni la gambar yg sempat dicapture on my special day..buat masa ni paling special arr dalam hidup aku..my convocation day..18 September 2006..Bachelor of Food Science & Technology, UPM..Terkilan ckit coz fahmi (my bro) tak dpt dtg skali..

Ada citer sedih dsebalik ari konvo aku ni..aku ni mmg dah tahap nyanyuk arr..dlm kesibukan nak attend majlis kul 2 tu, aku duk DN (umah sewa fiesa) jap..kira tumpang arr..pastu mariah tolong bawakkan jubah coz dia naik keta..org lain bawak mortar board (topi) sendiri..aku plak menaruh harapan mariah bawak aku nye mortar board..tup..tup..aku sorg je yg tak bawak..

Cuak gilerr arr time tu..hampir2 aku nangis..nasib baik ramai org..pastu, tanpa berfikir pjg aku berlari ngan jubah n high heel sepanjang2 padang yg merentas dewan UPM ke tempat parking keta..nasib baik ja (my sis) n shahrul (ja's fren) ade time tu..diorg tlg bwk ke DN..pastu bergegas masuk ke dewan..mmg kira tragis arr time tu..terbukti kelalaian aku..nasib baik fiesa, mariah, jubaidah n maya sudi tunggu aku..kalau tak, mmg sendirian arr time tu..thanx korang..Luv you all.. =)

No comments: